köp orginal som det ska vara, dom pallar med optimering.
Din bil hade ju gått ganska långt sen vet man ju inte hur tidigare ägare kört och skött om bilen med oljebyten och så...
Start/stop system är ju std på alla bilar och inte har dom haft större bekymmer med sträckta kamkedjor,, klen konstruktion är orsaken ingenting annat.
Haft en A6 allroad -2015 218hk som fick sträckta kedjor redan på 6000mil, bilen hade gått långkörning mellan umeå-kalmar samt servad hos Audi.
Har du en nyckel med display ?
Kan du aktivera värmaren från mmi ?
om ja då är det fabriksmonterat.
Kolla om du har några felkoder,
om dieselvärmaren misslyckas att starta ett x antal gånger så kommer den låsa sig.