varför ska dom byta bränslegrejer när det är timingen som inte stämmer ???
jag skulle ju tro att felet ligger i sträckt kamkedja och skulle inte rekommendera dig att köra med bilen.
om du lossar krängningshämmarstagen + dämparn på bägge sidor och har bägge hjulen i luften så borde hela bakändan falla ner och du kan plocka ut fjädern utan fjäderspännare ?
Har då inte läst nåt om den, kolla med tidigare ägare annars om de haft hög oljeförb på 177hk, personligen tycker jag facelift modellen på a4 är bet finare än gamla.