Hej,
jag har en Audi A3 2004 2.0 FSI och har ett problem med att ”coolant” varningslampan i bilen tänds ständigt och temperaturmätaren flyger direkt upp till 130 grader när bilen har stått okörd i dagar.
Vi har kollat kylvätskan, säkringar, kablage och bytt kylvätsketemperatursensorn vilket ledde till att temperaturmätaren gick ned och började fungera normalt, men varningen dyker fortfarande upp. Vet någon vad det kan vara?
jag har en Audi A3 2004 2.0 FSI och har ett problem med att ”coolant” varningslampan i bilen tänds ständigt och temperaturmätaren flyger direkt upp till 130 grader när bilen har stått okörd i dagar.
Vi har kollat kylvätskan, säkringar, kablage och bytt kylvätsketemperatursensorn vilket ledde till att temperaturmätaren gick ned och började fungera normalt, men varningen dyker fortfarande upp. Vet någon vad det kan vara?