tycker min funkar ändå hyfsat, det är vid blöt/kall väderlek allt slås ut, farthållare, skyltavläsning,auto helljus, pre sense.Tack! Brukar farthållaren fungera bra då? Läst i tråden att många har problem med adaptiva farthållaren..
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
tycker min funkar ändå hyfsat, det är vid blöt/kall väderlek allt slås ut, farthållare, skyltavläsning,auto helljus, pre sense.Tack! Brukar farthållaren fungera bra då? Läst i tråden att många har problem med adaptiva farthållaren..
tycker min funkar ändå hyfsat, det är vid blöt/kall väderlek allt slås ut, farthållare, skyltavläsning,auto helljus, pre sense.
Går nu på riktigt i tankarna på en C8. Sålde i väg min C7:a som vi haft i 7 år. Värdefallet som bilen tagit sensaste 7 år ligger på 18.000kr per år. Det får man ändå säga är förstkalssigt lågt jämfört med många andra bilar man ägt.
ska försäka ge mig iväg till en Audi-handlare och prova ut någon dieseldriven a6:a.
Vad ligger ni på för förburkning på era C8r med diesel (40TDI och 45TDI) om man tänker laglig körning och tillämpar lite framförhållning.
Körde min C7:a med mutitronic och 2-literspisen på 177 häst under mina 16.000mil på 0,52L milen mätt mellan tankningar. Vore ju bra om nästa bil inte drar mer...
Frun vill däremot ha laddbar bil.