Igår kl 20:29 #1 R Rivet Ny medlem Är det separata spolarmotorer vindruta bakruta strålkastare? och var sitter vindrutespolarmotorn? Tack!
Är det separata spolarmotorer vindruta bakruta strålkastare? och var sitter vindrutespolarmotorn? Tack!
Igår kl 22:17 #2 R rolleslitz Aktiv medlem Rivet sa: Är det separata spolarmotorer vindruta bakruta strålkastare? och var sitter vindrutespolarmotorn? Tack! Klicka för att se resterande... Det är gemensam för vindruta och bakruta, separat för lyktspolning. De sitter i uttag på spolarvätsketanken.
Rivet sa: Är det separata spolarmotorer vindruta bakruta strålkastare? och var sitter vindrutespolarmotorn? Tack! Klicka för att se resterande... Det är gemensam för vindruta och bakruta, separat för lyktspolning. De sitter i uttag på spolarvätsketanken.
Idag kl 00:31 #3 K Killawife Aktiv medlem Du kan komma åt dessa genom att lossa innerskärmsplasten på vänster sida. När jag bytte en av dem så fick jag även lossa intercoolerns rör då det satt i vägen. Men det var inte svårt att komma åt direkt.
Du kan komma åt dessa genom att lossa innerskärmsplasten på vänster sida. När jag bytte en av dem så fick jag även lossa intercoolerns rör då det satt i vägen. Men det var inte svårt att komma åt direkt.