Tjenna jag var och tittade på en audi a4 1.8t -01 med chip 2 170 hk (påstår han) jag vill ha det till 193 men skit samma.
När man är på låga varv och ger fullgas så sticker varvräknaren till 5 utan att det händer så mycket med hastigeten,
men när han har nått 5000 varv så stannar den där och sen (vet inte hur jag ska uttrycka mig) låter den hastigeten
komma ikapp, men det går inte snabbt att komma upp i hastiget. Men släpper man på gasen och sen trycker igen så
fungerar det utmärkt.
Är det kopplingsbyte på ingång eller vad kan vara galet?
MVH Rikard
När man är på låga varv och ger fullgas så sticker varvräknaren till 5 utan att det händer så mycket med hastigeten,
men när han har nått 5000 varv så stannar den där och sen (vet inte hur jag ska uttrycka mig) låter den hastigeten
komma ikapp, men det går inte snabbt att komma upp i hastiget. Men släpper man på gasen och sen trycker igen så
fungerar det utmärkt.
Är det kopplingsbyte på ingång eller vad kan vara galet?
MVH Rikard