Fjäderben audi 100 c3

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.
M

MatsFlyinge

Gäst
Fjäderben audi 100 c3 sökes till audi 100 cc 87a. Fin bil i övrigt men skulle behöva nya fjäderben fram. Någon som vet var det går att få?
Mvh Mats
 

clabbe

Super Moderator
Forumpersonal
Fjäderben audi 100 c3 sökes till audi 100 cc 87a. Fin bil i övrigt men skulle behöva nya fjäderben fram. Någon som vet var det går att få?
Mvh Mats
Hittade det här vid en snabb sökning : https://www.laga.se/visa-produkter?...e&vehicle=0&SbrCarCode=1334&NrandTypes=1334|0

Annars får du nog börja dammsuga bilskrotarna och hoppas på napp. C3 modellen kan väl räknas till utrotningshotad numer, så det är inte jätteenkelt att hitta grejor.
Nästa anhalt är att börja leta i Tyskland, där finns det som regel mer att välja på och det brukar gå utmärkt att maila på engelska.
/ Hälsningar Claes
 
M

MatsFlyinge

Gäst
Verkar bara finnas höger och det är vänster som är sämst på min. Just att de är hotade ger desto större anledning hålla den på rull!
 

clabbe

Super Moderator
Forumpersonal
Verkar bara finnas höger och det är vänster som är sämst på min. Just att de är hotade ger desto större anledning hålla den på rull!
Jag har köpt en hel del grejor till min S6 C4 på denna sajt. Funkar ungefär som Blocket, så det är bara att sätta igång och leta ?
Fanns flera som säljer bilar i delar, så du kan ju kolla om det finns några fjäderben kvar.
/Hälsningar Claes
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in
Topp