En till Audi pĂ„ uppfarten..🙂

FelkodslÀsare till Audi - VÄr favorit eller se fler hÀr.

Kurtti

Super Moderator
Forumpersonal
Köpte mig en A6 allroad 45 tdi -2020 idag.. Ska bli kul att se hur den kÀnns och jÀmföra med bmw 530 xdrive och v90 d5 jag kört senast..

Blir att optimera den samt ta bort adbluen som första steg iaf sen fĂ„r man se 🙂

Nimo

Medlem
Köpte mig en A6 allroad 45 tdi -2020 idag.. Ska bli kul att se hur den kÀnns och jÀmföra med bmw 530 xdrive och v90 d5 jag kört senast..

Blir att optimera den samt ta bort adbluen som första steg iaf sen fĂ„r man se 🙂
Jag har kört med Bsr i min 45 Tdi sedan det kom ut pÄ marknaden. Den gÄr fantastisk fint. Förra Äret fick jag en uppdatering av vÀxellÄdan i samband med service. Jag skulle absolut rekommendera att du kollar om den Àr gjord innan optimering dÄ den skriver över programvaran frÄn Bsr. Jag körde Bsr i min Allroad 218 tidigare och detta Àr ett snÀpp upp enl min mening.

Kurtti

Super Moderator
Forumpersonal
aha okay, jag ska kolla om det Àr gjort...borde vÀl bara gÄ att ringa till audi Äf och ange reg nr ?

kikade pÄ bsr idag, men funderar pÄ stertman kopia..350hk/720nm.. fick ett pris pÄ 5000kr med adblue delete.

Kurtti

Super Moderator
Forumpersonal
Har ocksĂ„ haft en c7.5 med 218hk och med bsr..tyckte det var en grymt fin bil pĂ„ vĂ€gen den hĂ€r borde ju vara snĂ€ppet upp 🙂

Nimo

Medlem
aha okay, jag ska kolla om det Àr gjort...borde vÀl bara gÄ att ringa till audi Äf och ange reg nr ?

kikade pÄ bsr idag, men funderar pÄ stertman kopia..350hk/720nm.. fick ett pris pÄ 5000kr med adblue delete.
Du kan sÀkert ringa till Audi och kolla om uppdateringen Àr gjord. Jag fick med ett papper om uppdateringen, den kanske ligger ihop med serviceprotokollen?

Vad en Stertmankopia Àr vet jag inte. Kan det vara AlienTech som merparten av alla firmor anvÀnder sig av oavsett namnet pÄ firman?

Varför vill du ta bort ADblue pÄ en nÀstan ny bil? Jag antar att det fungerar eftersom du köpt bilen.

Bilen som sÄdan Àr ett lyft mot tidigare generation. Det som inte Àr ett lyft Àr att hela instrumentbrÀdan Àr gjord i knarrande hÄrdplast. Det ser snyggt ut men Àr inte sÀrskilt gediget.

Kurtti

Super Moderator
Forumpersonal
Bilen Àr pÄ vÀg till mig nu och kommer om jag har tur ikvÀll annars imorrn,, sÄ ska kolla igenom papprena..

Jo det Àr vÀl kopior som "alla" mindre optimerare anvÀnder sig av.

Vill ta bort adbluen för vill inte nÄt bekymmer vintertid, garantin tÀcker inte dÄ bilen slagit över pÄ 9000mil.

JassÄ, har bara kört en kort svÀng en c8 sÄ har som inte hunnit jÀmföra destomer, c7 var ju solid som fÄ std bilar kan mÀta sig med.

ska bli spĂ€nnande att se nĂ€r den kommer 🙂

Kurtti

Super Moderator
Forumpersonal
Fick bilen igÄr kvÀll sÄ bara hunnit köra nÄ kortare svÀngar , ruskigt fin pÄ vÀgen kÀnns tight Ä solid.
Men tycker det Ă€r snik att inte keyless entry Ă€r standard pĂ„ en 2020 Ă„rs a6 allroad, det trodde jag ingick i alla🙂

Hur fÄr jag bort huvudanvÀndare pÄ bilen, fast jag raderat sÄ finns hen fortfarande kvar ??

Nimo

Medlem
Fick bilen igÄr kvÀll sÄ bara hunnit köra nÄ kortare svÀngar , ruskigt fin pÄ vÀgen kÀnns tight Ä solid.
Men tycker det Ă€r snik att inte keyless entry Ă€r standard pĂ„ en 2020 Ă„rs a6 allroad, det trodde jag ingick i alla🙂

Hur fÄr jag bort huvudanvÀndare pÄ bilen, fast jag raderat sÄ finns hen fortfarande kvar ??
Kul att det kÀnns bra, det Àr en fin bil. Ang keyless sÄ har jag aldrig haft det och kanske inte dÀrför inte saknat det

HuvudanvÀndare har jag ingen koll pÄ hur man raderar. BÄda mina bilar var nya och jag var dÀrför först med registreringen.

Återkom gĂ€rna och berĂ€tta om det blev optimering och vad du tycker.

VĂ€lkommen till audiforum.nu!

Som gÀst kan du bÄde posta nya trÄdar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trÄdar

Topp