2 December 2013 #1 C Christer Gustafson Medlem Kontakten på Biltemas OBDII CR-101 passar inte i kontakten i en A4 -96 Verkar en mm för bred, vad är felet, kan någon detta?
Kontakten på Biltemas OBDII CR-101 passar inte i kontakten i en A4 -96 Verkar en mm för bred, vad är felet, kan någon detta?
10 December 2013 #2 C Christer Gustafson Medlem Har köpt en U281 nu och den fungerade perfekt. 114+114:- frakt i från Kina. Släkte Air lampan men har ABS.lampan kvar. ABS 287 hjulhastighetssignal # 2 (höger bak)-range / prestanda (G44) Vad betyder det? Är det givaren eller Kransen?
Har köpt en U281 nu och den fungerade perfekt. 114+114:- frakt i från Kina. Släkte Air lampan men har ABS.lampan kvar. ABS 287 hjulhastighetssignal # 2 (höger bak)-range / prestanda (G44) Vad betyder det? Är det givaren eller Kransen?
12 December 2013 #3 S Sjostrand89 Ny medlem Jo de funkar men du får typ mörda bilen och den jag har fått i min men den klarar inte av o läsa av Audin däremot =/
Jo de funkar men du får typ mörda bilen och den jag har fått i min men den klarar inte av o läsa av Audin däremot =/