Eftersom din motor var renoverad för 4500mil sedan så borde ju kedjorna/sträckarna vara ok...jag gissar att den är renoverad pga det ?
kedjorna sitter på bakkant av motorn så det är jävligt tajt utan att ta ner motorn.
håller med, innan jag köpte min Bmw 530 d xdrive så kikade jag på a6 45 samt 50 tdi men dom har ju inte i närheten samma utrustning, bmw går inte ens att få med annat än skinn eller skinn/alcantara klädsel..
har också kollat på q4 men den känns ju så jävla budget och etron har ju värdelös räckvidd,,skulle tro om 5år så är dagens elbilar rent skit i jämförelse när allt krut nu satsas på el och batterier...man får tanka diesel och avvakta känns de som 🙂