Vindbrus nyaQ3

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

Lelle Q3

Ny medlem
Har en ny Q3 2020 den har ett irriterande vindbrus som börjar vid 80 km/h gissar att det kommer från backspegeln. Frugan hör inget o skruvar man upp radion så hör man inte det så mycket,tycker att på en ny bil ska det vara tyst. Är det någon annan som har samma vindbrus o lika känsliga öron....
 

PeteL

Ny medlem
Har en ny Q3 2020 den har ett irriterande vindbrus som börjar vid 80 km/h gissar att det kommer från backspegeln. Frugan hör inget o skruvar man upp radion så hör man inte det så mycket,tycker att på en ny bil ska det vara tyst. Är det någon annan som har samma vindbrus o lika känsliga öron....
Hej Lelle,
Jag besväras också av vindbrus från förarsidan på en helt ny Q5, har varit i kontakt med verkstaden. Dom har varit ute och provkört dels min bil men även en annan Q5 som de hade hemma. Båda hade detta vindbrus och enligt verkstaden så är det normalt att man har vindbrus på den modellen.

Har haft en hel del bilar under åren men ingen bil har haft detta vindbrus. Vet inte hur man skall gå vidare med detta då jag inte tycker det är acceptabelt.
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trådar

Topp