Varningssignal Audi A6

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

muscle71

Ny medlem
Hej! Har en Audi A6 -99 som går som en klocka men morse lät det en hög varningssignal från bilen när jag startade bilen. När jag startar den så får jag OK som vanligt i displayen men när jag börjar köra så kommer ett kraftigt pip men det åtföljs inte av någon varning på displayen. Tidigare när det varit dåligt med olja eller bilen ska servas så har den låtit fast med en symbol som indikerar vad som är fel. Nu syns ingenting. Bilen går bra annars så det är svårt att veta. Några ideer? Tacksam för hjälp för det kan ju vara något man inte bör köra runt med.

Precis mina symptom...

http://www.nordicaudi.com/php/forum/sho … d&sb=7

mvh

Muscle71
 
Hej - tog våran A6:a 2006 imorse. Då började bilen tjuta och varningstriangeln med ett utropstecken började blinka både i displayen och i hastighetsmätaren. Enligt manualen skall det vara fel på bromsarna låg nivå på oljan eller liknande. Bilen har precis varit inne på sevice. Efter att ha kört en mil slutade det att tjuta och alla lampor släckta. Det känns inget annorlunda med bromsarna de fungerar som vanligt. Hur kan detta komma sig?? BeeGee
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trådar

Topp