Skillnad mellan ljudsystem?

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

JonathanWiz

Ny medlem
Hej!
Tittar på att köpa en Audi A4, 2017 års modell. Men ser att radio-enheten skiljer sig på de jag kikar på, av samma årsmodell? En del har den ena sorten och en del den andra utan att det står något i specifikationerna på annonserna. -> se bifogade bilder. Vad är skillnaden mellan dessa två system?
 

Bilagor

JonathanWiz

Ny medlem
va?? det är inte radion det är ac luftkonditionering du visar på bilder
Haha... ojoj... ja där ser man... vilken dålig koll man har. Dags att skaffa en Audi så jag får bättre koll :) Men vet du vad skillnaden är? Jag tyckte det var lite konstigt att de ser olika ut fast det är samma årsmodell...
 
N

nn.j

Gäst
Haha... ojoj... ja där ser man... vilken dålig koll man har. Dags att skaffa en Audi så jag får bättre koll :) Men vet du vad skillnaden är? Jag tyckte det var lite konstigt att de ser olika ut fast det är samma årsmodell...
bild 2 exta utrustning är 3 zone automatic climate control dom som sitter i baksätet kan bestämma hur kalt / varm dom vill ha finns display, bild 1 är en vanlig acc som alla andra bilar.
 

JonathanWiz

Ny medlem
Tack för grymt svar - då vet jag!!

En annan fråga som faktiskt gäller rubriken i tråden, "Skillnad mellan ljussystem?". Kan man se på något sätt på instrumentbrädan om det är Audi Sound System eller inte? Det är något som annonserare är dåliga på att skriva ut... eller så är det ett väldigt väldigt sällsynt tillval?
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in
Topp