Radio concert fungera inte efter rekord

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

Tenninge

Ny medlem
Hej,
Åh, jag behöver lite hjälp!
lämnade in min A3 för rekond på Hagabil i Sthlm. När jag hämtade bilen fungerar inte 4 knappar på min radio/CD spelare. Det är FM knappen och de 3 som sitter till vänster om displayen. Det händer inget om jag trycker på dem.

Har varit tillbaka till biltvätten första gången sa de att det kunde bero på fukt, men nu har jag haft bilen i varmgarage och det är drygt 10 dagar sedan den var på rekord. Var tillbaka idag och ägaren är helt ointresserad av att lösa det hela. Han erbjöd sig att de skulle titta på radion men inte vågar jag lämna in dem till ett gäng biltvättarkillar som inte kan ngt om elektronik....

Vad tror ni att det kan vara? Hur går man vidare? På Audi säger de att de kan felsöka för 3 000kr och att de troligtvis bara byter ut den och en ny kostar drygt 11 000kr!!!

Eller skall man helt enkelt köpa en sån här? https://tereteknik.se/Audi-bilstere...-2012-bilstereo-bilradio-bluetooth-navigation

Vore så himla tacksam för lite råd om hur jag skall göra.

Hälsningar
Yvonne
 
Senast ändrad:

Kurtti

Super Moderator
Forumpersonal
Åk till biltvätten och kräv pengar eller ny stereo, är ju dom som söndrat den. Låt dom kolla på den spelar ju ingen roll eftersom den redan är trasig...
 

Tenninge

Ny medlem
Tack gör svaret! Ja, kanske du har rätt ang att låta dem testa. Har försökt få honom att ta ansvar men han glider bara undan.
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in
Topp