Plastdetaljer

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

Eric

Ny medlem
Har en Audi Tt Rs årsmodell 2000. Har 3 plastdetaljer som Gått sönder . Dom sitter där suffletten ligger när den är nere . Är 3 bitar som ser likadana ut . Hittar inga nummer på dom bitarna som jag har kvar. Bifogar en bild som visar hur som ser ut på en annan bil. Skulle vilja veta om någon har någon aning om vad dom kallas och var jag kan köpa dom .
 

Bilagor

ericjeisin

Ny medlem
Hej och Tack för svar. nu har jag gått igenom alla sprängskisser och jag hittar inte dessa detaljer . Ingen annan som har någon aning om hur jag hittar dom ?
 

clabbe

Super Moderator
Forumpersonal
Har du kollat med din lokala VAG handlare? Om det inte finns sprängskisser där så har jag tyvärr slut på idèer.
/Hälsningar Claes
 

ericjeisin

Ny medlem
Hej, Han hänvisade mer eller mindre till samma sprängskisser. misstänker dom har med att göra att själva Cab skyddet (sufflettskydd i läder) om man nu har något , ska glida bättre på dom plastdetaljerna och inte fastna i filt materialet som finns där annars
 

clabbe

Super Moderator
Forumpersonal
Låter märkligt att du inte kan få hjälp. Har du någon annan återförsäljare inom räckhåll? Det verkar vara ganska olika på hur hjälpsamma de är, kanske även dagsformen spelar in :rolleyes:.
/Hälsningar Claes
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in
Topp