Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hej
Du kan köpa licenser via appen myAudi, det finns två varianter, en kostar 400:-/år den andra kostar 1600:-/år. Hutlöst tycker jag, har man investerat i MMI vid köpet så borde detta vara gratis åtminstone för första ägaren.
Tack för tipset.håller med dig angående priset. vad får man för 400 o 1600kr? stor skillnad tycker jag,sen har jag hört att Google-earth inte levererar nya kartor förrän till-19 års Q5-or
Jag fick en ny satelitkarta från Audi installerad gratis, den ersätter Google-earth kartan.
För 400:-/år får man appen att funka vad gäller info om tankvolym, oljevolym, låsa/låsa upp bilen mm
För 1600:-/år får man trafikinfo till navigatorn samt det andra med väder, tågtider, bränslepriser mm
mer info finns på myAudi appen
Vi använder cookies som samlar in uppgifter från dig för att förbättra din användarupplevelse. Det inkluderar att visa anpassad annonsering. Denna data delas med tredjepart. Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.