Ledramp Nya A6 Allroad

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

AudiErik

Ny medlem
Hej

Ny här men hängde i 20 år på nordicaudi.com. Tyvärr är stängt, hoppas detta kan bli ett nytt vattenhål.

Någon som monterar eller har Erfarenhet av montera Ledramp på nya A6 / A6 Allroad?

Vill skall inte vara något varian som sitter på en nummerskylts hållare utan dold i stötfångaren.

117
Tack på förhand
 

Nimo

Aktiv medlem
Hej!

Grattis till en fin bil! Jag hängde också på Nordic Audi tills det stängde. Tyckte mycket om det och det var för det mesta givande. Blev glad när jag upptäckte detta forum. Tyvärr gick glädjen över tämligen snabbt. Det är i det närmaste stendött här, uppskattningsvis 1% inlägg gentemot NA. Det verkar inte som att en enda person flyttat över hit. Med det sagt så får du nog ha lågt ställda förväntningar på möjligheten till hjälp här.

Har du några planer på optimering av bilen nu det är tillgängligt till dessa bilar?Har själv en bil med motor ur samma familj och har väl så gott som bestämt mig. Det är riktigt fina siffror det landar på.
 

clabbe

Super Moderator
Forumpersonal
Hej!

Grattis till en fin bil! Jag hängde också på Nordic Audi tills det stängde. Tyckte mycket om det och det var för det mesta givande. Blev glad när jag upptäckte detta forum. Tyvärr gick glädjen över tämligen snabbt. Det är i det närmaste stendött här, uppskattningsvis 1% inlägg gentemot NA. Det verkar inte som att en enda person flyttat över hit. Med det sagt så får du nog ha lågt ställda förväntningar på möjligheten till hjälp här.

Har du några planer på optimering av bilen nu det är tillgängligt till dessa bilar?Har själv en bil med motor ur samma familj och har väl så gott som bestämt mig. Det är riktigt fina siffror det landar på.
Vi är, precis som du påpekar, inte många från NA som har hittat hit, jag hängde också där till det bittra slutet.
Förhoppningsvis så ska fler audioter hitta hit, det tog ju några år innan det blev bra fart på NA...
Har hört att NA finns kvar i någon form på Facebook, men eftersom jag inte nyttjar det själv så vet jag inte hur aktivt det är där. /Hälsningar Claes
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in
Topp