Koppla kcr box?

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

Salle

Ny medlem
Tjena.
Jag har en a4:å 2.0tdi -07a.
Har köpt en kcr box som skulle passa till denna.Men.....
Vart i jösses namn ska man koppla in den?
Dom kontakterna på boxen stämmer inte med nån kontakt jag hittar inunder motorkåpan!!
E de nån som kan skicka en bild eller 2 som visar vilken kontakt de E som man ska använda sig av?!!
Tack på förhand!!

20211212_053146.jpg
Så ser kontakterna ut i boxen!

20211212_053343.jpg

Och där e boxen!!
 
Senast ändrad:

Salle

Ny medlem
Tjena.
Jag har en a4:å 2.0tdi -07a.
Har köpt en kcr box som skulle passa till denna.Men.....
Vart i jösses namn ska man koppla in den?
Dom kontakterna på boxen stämmer inte med nån kontakt jag hittar inunder motorkåpan!!
E de nån som kan skicka en bild eller 2 som visar vilken kontakt de E som man ska använda sig av?!!
Tack på förhand!!

Visa bilaga 875
Så ser kontakterna ut i boxen!

Visa bilaga 876

Och där e boxen!!

INGEN????
Snälla hjälp!!!
 

nn.j

Medlem

Det tog mig 2 min att hitta på Google! ett tips sök innan man frågar på forum ett tips bara (y) efter som du bara har 2 kontakter på din KCR box så kan du bortse från det 3 kontakten i videon.
 
Senast ändrad:

Salle

Ny medlem

Det tog mig 2 min att hitta på Google! ett tips sök innan man frågar på forum ett tips bara (y) efter som du bara har 2 kontakter på din KCR box så kan du bortse från det 3 kontakten i videon.
Ja den har jag åxå sett.
+ en massa andra videos på Youtube.
Men de ser ju inte alla så ut under kåpan på min bil som de gör på den bilen i videon där
 

nn.j

Medlem
Men det är samma princip på alla bilar hitta kontakten som går till spridare, annars får du lämna till en verkstad
 

Kurtti

Super Moderator
Forumpersonal
du har väl pd motor, boxen ska kopplas in mellan fuelrailen och org kablaget, har du inga kontakter som passar med din box då har du köpt fel box ?
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in
Topp