16 Januari 2024 #1 P Pistvakt Aktiv medlem Vindrutetorkarna står nu ca 30 grader upp från ordinarie viloläge men vänder i rätt lägen. Ger det besiktningsanmärkning?
Vindrutetorkarna står nu ca 30 grader upp från ordinarie viloläge men vänder i rätt lägen. Ger det besiktningsanmärkning?
16 Januari 2024 #3 P Pistvakt Aktiv medlem Det gör de ju delvis. Smala sprickor i rutan i synfältet ger anmärkning så då bör väl breda torkade vara ett minst lika stort problem... Senast ändrad: 18 Januari 2024
Det gör de ju delvis. Smala sprickor i rutan i synfältet ger anmärkning så då bör väl breda torkade vara ett minst lika stort problem...
19 Januari 2024 #4 P Pistvakt Aktiv medlem Ringde och besiktningsteknikern sa att om de inte uppenbart är i synfältet så blir det ingen ombesiktning, men om det finns annat kan det bli en 2:a. Har en växande spricka så jag vill.inye chansa.
Ringde och besiktningsteknikern sa att om de inte uppenbart är i synfältet så blir det ingen ombesiktning, men om det finns annat kan det bli en 2:a. Har en växande spricka så jag vill.inye chansa.
21 Januari 2024 #6 P Pistvakt Aktiv medlem Tack för tips Robban_F. Hur görs det? (Har inte börjat bearbeta torkarmekanismen enligt andra tipset, men ev ikväll om jag hinner tömma garaget...)
Tack för tips Robban_F. Hur görs det? (Har inte börjat bearbeta torkarmekanismen enligt andra tipset, men ev ikväll om jag hinner tömma garaget...)