Bättre ljud ur avgassystemet. A3 8V.

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.
B

Båtsman

Gäst
Tjena alla Audi älskare. Jag har en Audi A3 2.0 TFSI med 190 hk från 2018. Men tycker att den låter lite tamt. Finns det nått bra sportavgassystem man kan montera och från vilket företag. Har kollat runt lite men inte hittat nått till denna modell. Finns ju bara till typ S3 och RS3. Har även tänkt trimma den på aktuning, någon som har erfarenhet av dom?? Fungerar det bra. Har även kollat runt om det finns sportluftfilter men även där också bara hittat till S3 och RS3. Tackar på förhand för alla typer av tips och idéer./ Tommi.
 

clabbe

Super Moderator
Forumpersonal
Har du kollat med Ferrita i Köping angående avgassystem?
Hur du bäst trimmar överlåter jag till någon annan, det är definitivt inte mitt bord ;)
/Hälsningar Claes
 
B

Båtsman

Gäst
Har du kollat med Ferrita i Köping angående avgassystem?
Hur du bäst trimmar överlåter jag till någon annan, det är definitivt inte mitt bord ;)
/Hälsningar Claes
Okej Claes! Tack för tipset. Ska ringa och höra med dom vad dom säger om avgassystemet. ??
 

Kamosonic

Ny medlem
Tjena alla Audi älskare. Jag har en Audi A3 2.0 TFSI med 190 hk från 2018. Men tycker att den låter lite tamt. Finns det nått bra sportavgassystem man kan montera och från vilket företag. Har kollat runt lite men inte hittat nått till denna modell. Finns ju bara till typ S3 och RS3. Har även tänkt trimma den på aktuning, någon som har erfarenhet av dom?? Fungerar det bra. Har även kollat runt om det finns sportluftfilter men även där också bara hittat till S3 och RS3. Tackar på förhand för alla typer av tips och idéer./ Tommi.
Du kan ju bygge eget om du har erfarenhet, plats, svets och en kap. ?
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in
Topp