A3-2013

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

Förhandsvisning Hejsan är det någon som kan hjälpa mig,trasig xenon lampa på vänster har bytt men bö

  • Förhandsvisning Hejsan är det någon som kan hjälpa mig,trasig xenon lampa på vänster har bytt men bö

    Röster: 0 0.0%
  • Förhandsvisning Hejsan är det någon som kan hjälpa mig,trasig xenon lampa på vänster har bytt men bö

    Röster: 0 0.0%

  • Totala väljare
    0

anne

Ny medlem
Hejsan är det någon som kan hjälpa mig,trasig xenon lampa på vänster har bytt men började slockna efter 90 sekunder och tänds igen efter 10 sek.byt på nytt samma sak, till slut byte båda sidor till osram nu slocknar båda sidor samtidigt efter samma tid vad är felet finns någon som kan svara på frågan
 

anne

Ny medlem
Ja läste felkoder med delphi men inga felkoder🙈
Hejsan har bytt på a 3 2013 xenon med det slocknar efter 1 minut och 30sek därefter tänds efter 10 sekunder och så hela tiden har testat med osram det blir samma bytt igen till philips och det är samma igen är det någon som vet vad är felet att ingen lampa accepteras av bilen , har även bytt vänster sida och då slockna den sidan i samma takt, och satte tillbaka den gamla vänstra då forsats funka den vänstra som den skall men inte den höger som fortvarande slocknar, tackar för svar om någon vet vad skall böhövas göra
 

Killawife

Aktiv medlem
Dessa styrs av en kontrollenhet och det låter som att den inte gör vad den ska. Jag tror inte du kan fixa detta själv faktiskt då man kanske måste programmera om kontrollenheten(jag minns inte riktigt vad den heter, komfort-modul eller nåt) och till det behöver man audis dator eller vag-com.
 

anne

Ny medlem
Dessa styrs av en kontrollenhet och det låter som att den inte gör vad den ska. Jag tror inte du kan fixa detta själv faktiskt då man kanske måste programmera om kontrollenheten(jag minns inte riktigt vad den heter, komfort-modul eller nåt) och till det behöver man audis dator eller vag-com.
Hejsan tack för förslag har provat att koda om styrdon till ljuset men de värkar inte passa någon kod som finns som varianter vet du vart skall man hitta koden som passar audi a3 2013 Med vänlig hälsning, Avram
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trådar

Topp