Återställa Audi A7 3.0 tfsi till original efter steg 2 trim

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

Molybden

Ny medlem
Detta gäller en AUDI A7 tfsi 3.0 2011

Jag har ett IPE Helsystem inklusive downpipe med racecattar och inställbara ventiler så du kan bestämma om bilen ska låta som en streetracer eller som en svenssonbil, använd endast 200 mil nypris 69000:-

Sprillernytt insugskit i kolfiber, nypris 15000:-

APR steg 2 med alla tillbehör som kompressorhjul, pulleycrank, remmar och allt inkluderande i nyskick, samt APRs tuning firmware. nypris 15000:- för delar och 8900:- för tuningmjukvaran

Splitterny S7 diffusor nypris 6700:-

Jag nästan GER bort alla tuningdelar för en bråkdel av priset till den som kan hjälpa mig med detta dilemma jag har, Om någon kan hjälpa mig att montera dit alla originaldelar som jag såklart sparat så att jag kan sälja bilen i originalskick så får ni ett super rabatterat pris på samtliga ovanstående delar

Jobbet gäller montera original av: insug, sätta tillbaks original avgassystemet, ta bort APR steg 2 kit och byta tillbaks till oroginsl byta remhjul i kompressor och crankpulkey samt originalremmar,

Montera tillbaks alla givare på originalavgassystemet

Montera tillbaks originaldefusorn.

Avgassystemet är ej nedplockat i beståndsdelar så det är ett hyfsat enkelt jobb.

Nypris på allt 115700:- (kört 200 mil) så allt är knappt oanvänt och jag ger bort det till den som hjälper för 50000. (Går att diskuteras)
 

Bilagor




Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trådar

Topp