Vatten i bakluckan - skvalpar 😠

FelkodslÀsare till Audi - VÄr favorit eller se fler hÀr.

Fredrik72

Medlem
Har sedan bilen var ny dec-2020 fĂ„tt droppar av vatten i nacken och fula mĂ€rken pĂ„ plasten i bagaget utan att förstĂ„ var det kommer ifrĂ„n tills idag
vi hör hur det lĂ„ter som om jag har en vattendunk i bagaget det riktigt skvalpar nĂ€r jag svĂ€nger.
Jag ppnar backluckan med mobilen i högsta hugg för nu ska det filmas.
Vi pratar liter som rinner frÄn luckan och sköljer in i bilen - blir galen har bara haft strul med bilen sedan den var ny

nÄgot mer som har det bekymret?
Audi A6 Avant Tfsi e 2021
 

björn68

Ny medlem
Har sedan bilen var ny dec-2020 fĂ„tt droppar av vatten i nacken och fula mĂ€rken pĂ„ plasten i bagaget utan att förstĂ„ var det kommer ifrĂ„n tills idag
vi hör hur det lĂ„ter som om jag har en vattendunk i bagaget det riktigt skvalpar nĂ€r jag svĂ€nger.
Jag ppnar backluckan med mobilen i högsta hugg för nu ska det filmas.
Vi pratar liter som rinner frÄn luckan och sköljer in i bilen - blir galen har bara haft strul med bilen sedan den var ny

nÄgot mer som har det bekymret?
Audi A6 Avant Tfsi e 2021
Samma modell som du, har samma problem, har inte fÄtt Äterkoppling Àn frÄn Atteviks, har du fÄtt nÄgot svar.
 

Fredrik72

Medlem
Japp enligt teknikern var det svĂ„rt att hitta, det var otĂ€tt bakom lyckorna pĂ„ bakluckan dĂ€r tĂ€tades det och vi fĂ„r se om det hjĂ€lper har spolat av bilen och det verkar rinna ut dĂ€r det ska det vill sĂ€ga - inte bakom paneler đŸ˜±
 

Kranjesus

Ny medlem
Heej.
Jag har en Audi a6 frÄn 2011 som det skvalpar runt vatten i bageluckan pÄ, hör det inte nÀr jag kör men nÀr jag öppnar luckan. Nu nÀr jag öppnade den sÄ rinner de vatten dÀr knappen för stÀngningen sitter (ellucka).NÄgon fler som haft detta problem pÄ c6 karossen??
 



VĂ€lkommen till audiforum.nu!

Som gÀst kan du bÄde posta nya trÄdar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trÄdar

Topp