Jag får hela tiden felmeddelande att jag måste byta batteri i ”fjärrnyckeln”. Jag har bytt batteri i båda nycklarna men med ena nyckeln får jag fortfarande felmeddelande. Jag bytte batteri på den igen … och får samma meddelande! Vad ska jag göra?
Audi Danderyd säger att det kan försvinna efter upp till en vecka (menar de allvar? Ska kunden stå ut m pipandet varje gång bilen startar… i upp till en vecka?
Nån annan som har upplevt samma problem o kommit på en bättre lösning än genierna i Danderyd?
Tydligen kan man ”synkronisera” och tro mig, jag har kollat Youtube filmer och kört AI och annat på nätet. Men inget verkar funka.
Ny bil för 1 mille … bara strul:
(parkeringssensor, dörrlås i minusgrader, och nu bilnyckeln).
Audi Danderyd säger att det kan försvinna efter upp till en vecka (menar de allvar? Ska kunden stå ut m pipandet varje gång bilen startar… i upp till en vecka?
Nån annan som har upplevt samma problem o kommit på en bättre lösning än genierna i Danderyd?
Tydligen kan man ”synkronisera” och tro mig, jag har kollat Youtube filmer och kört AI och annat på nätet. Men inget verkar funka.
Ny bil för 1 mille … bara strul:
(parkeringssensor, dörrlås i minusgrader, och nu bilnyckeln).
Bilagor
-
103 KB Visningar: 2