20 Mars 2021 #1 L Lunk4n Ny medlem Har en audi a6 1,8T 2004 som den GULA oljelampan med texten min lyser på, har bytt oljenivåsensor och rätt mängdolja i bilen men den vill inte släckas, måste man släcka någon felkod eller är det något annat som är fel ps oljebyten är regelbuna gjorda med filter,
Har en audi a6 1,8T 2004 som den GULA oljelampan med texten min lyser på, har bytt oljenivåsensor och rätt mängdolja i bilen men den vill inte släckas, måste man släcka någon felkod eller är det något annat som är fel ps oljebyten är regelbuna gjorda med filter,
21 Mars 2021 #4 C classexa Aktiv medlem Det kan ta upp till 6-7 mil efter man har fyllt på. Det varierar. Så var det för mig
10 April 2021 #7 L Lunk4n Ny medlem Har en fundering kring oljetempen ska den gå så högt som på bilden efter nån mils körning Bilagor litenbild.jpg 93.5 KB Visningar: 16
21 December 2023 #8 K Komloy Medlem Lunk4n sa: Har en fundering kring oljetempen ska den gå så högt som på bilden efter nån mils körning Klicka för att se resterande... Nej. förmodligen ngn tempgivar fel.. 80-90grader är normalt
Lunk4n sa: Har en fundering kring oljetempen ska den gå så högt som på bilden efter nån mils körning Klicka för att se resterande... Nej. förmodligen ngn tempgivar fel.. 80-90grader är normalt
26 December 2023 #9 Robban_F Aktiv medlem Använd en IR-termometer mot motorblocket för att kontrollera om temperaturen stämmer med vad mätaren visar. IR-termometrar IR-termometrar för snabb och exakt temperaturmätning. Perfekta för både professionella och vardagliga användningsområden. Utforska vårt sortiment! www.biltema.se
Använd en IR-termometer mot motorblocket för att kontrollera om temperaturen stämmer med vad mätaren visar. IR-termometrar IR-termometrar för snabb och exakt temperaturmätning. Perfekta för både professionella och vardagliga användningsområden. Utforska vårt sortiment! www.biltema.se