ny kylfläkt

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

Alan_5

Ny medlem
Hej!
Man förstår att här är en forum & man svarar beror på om man kan eller inte kan!
Men i både Volvos forum & BMWs forum när man lägger ut något inlägg får man ett svar nästan med en gång. Jag tycker det är synd med tanken på att jag är nybilen Audi ägare :) och kanske behöver lite mer info från början..

Jag har skrivit en inlägg tidigare men fick aldrig något svar. Jag har utförskat & lämnat vidare bilen hos några verkstäder & fick ett diagnos att mina kylfläkt har gett sig. Det finns inte & få tag i på de begagnadedelar sidor jag känner till. Hoppas att jag får något form av hjälp för att se om det går att få tag i någonstans.
Jag har en A6 avant 3.0 TDI från 2008.
Vilken kylfläkt passar det till bilen? Det enda jag vet är att det sitter 2 st rätt stora bredvid varan.
PS! Audis ny original reservelar tar ca 5800kr/st. Lite synd att köpa såå dyrt medan jag behöver 2 st. sedan har jag fått ett artikel nummer men det känns att det nummret funkar endast hos Audi, för jag hittar INGEN annanstans på det artikel nummer..

4F0595455K
4F0595455J

Uppskattar ett svar...
 
Senast ändrad:

Alan_5

Ny medlem
Där finns en del.. Men när jag ringer på de så anger jag chassinummer men återkommer att det inte passar.. :(
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trådar

Topp