Lilla stereon hur får man den stora med allt kul?

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.
O

Oregistrerade

Gäst
Ja jag har den lilla men antar att alla prylar sitter där inne och bara väntar på att bli inkopplade. Nån som vet mera? hur göra några tips kanske?

har en 2011 a4

[email protected]
 

fcmg

Ny medlem
avskyr ordet tro men men det som sitter i bilen kan inte ändras man måste beställa de funktioner man vill ha redan vid tillverkning av bilen men som sagt jag är inte helt hundra
 

Gapflask

Ny medlem
Heey.
Jag har en Audi A4 -04 med "lilla" 1-DIN-stereon och har tittat på Dynavin produkter, Navsystem med 7"LCD. Jag har försökt att hitta alternativ för att installera detta i min bil. Jag har kontaktat en firma som heter soundpressure(vallentuna) för konsultation. Deras tekniker säger att det finns möjlighat att skapa ett större utrymme (2-DIN) men det kräver tydligen omfattande ingrepp:(

Är det någon som vet hur/var/när, och kanske kostnad att ordna mer utrymme i panelen utan att förstöra allt??
Jag bifogar en bild på panelen för att visa problemet.
 
Senast ändrad:

Gapflask

Ny medlem
OK, Här kommer lite info om hur man får in ett multimedia-system i en enkeldin-audi.

Det finns en firma i karlstad som gör dessa eftermonteringar i de audibilar som olyckligtvis endast har en enkeldin-stereo (typ "concert").
Dom utför 1din till 2din ombyggen, där de demonterar mittkonsol, slipar ner klima-ramen så det passa längre ner i konsolen osv.
De gör även installationer av hela paketet. MYCKET prisvärt jämfört med firmor i sthlm. OEM Eftermonteringar heter dom.
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trådar

Topp