Koppla iphone till Audi A1

• Trådstartare Trådstartare Rajkurt
  • Start datum Start datum

Välkommen till audiforum.nu!

Registrera dig kostnadsfritt för att skapa nya trådar, svara och delta i Sveriges största Audi-forum.

R

Rajkurt

Gäst
Hej!

Har precis hämtat ut min nya Audi A1 :-) och därför tänkte jag kolla lite med er hur man på bästa sätt kopplar in sin iphone till bilens ljudssystem. Är det via 3,5mm utgången som ger bäst ljudkvalitet, eller kan man införskaffa en FM-sändare och få samma kvalitet på ljud (pris spelar ingen roll, och det hade varit skönt att slippa sladden till 3,5mm uttaget)? Eller finns det någon annan bra lösning, exempelvis med laddare också? Hur har ni gjort?

Stort tack för svar!

• Gilla
Reaktioner: Eva
Hej!

Har precis hämtat ut min nya Audi A1 :) och därför tänkte jag kolla lite med er hur man på bästa sätt kopplar in sin iphone till bilens ljudssystem. Är det via 3,5mm utgången som ger bäst ljudkvalitet, eller kan man införskaffa en FM-sändare och få samma kvalitet på ljud (pris spelar ingen roll, och det hade varit skönt att slippa sladden till 3,5mm uttaget)? Eller finns det någon annan bra lösning, exempelvis med laddare också? Hur har ni gjort?

Stort tack för svar!

Du är inte ensam :cry:. Tyvärr blev det nog övermäktigt för Magnus att driva det hela.
/Hälsningar Claes

Nya trådar

Tillbaka
Topp