Kan ej förnya audi connect licenser

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

Mni76

Ny medlem
Hej.
har haft igång ett ärende med audi angående att jag inte kan förnya mina audi connect licenser.
har testat appar, olika webbläsar, edge,crome,firefox men när man skall spara betalsätt så får man bara ”ett fel har uppstått, försök igen”
har hållt på i 2 veckor med deras kundservice och börjar bli jävligt less på dem.
är det någon som haft liknande problem och vet hur de löste det?
trist att man inte kan få satellitkartor i sin virtual cockpit samt att man inte kan använda appen att styra sin bils funktioner.

Audi A6 c8 2019
 

Nimo

Aktiv medlem
Hej.
har haft igång ett ärende med audi angående att jag inte kan förnya mina audi connect licenser.
har testat appar, olika webbläsar, edge,crome,firefox men när man skall spara betalsätt så får man bara ”ett fel har uppstått, försök igen”
har hållt på i 2 veckor med deras kundservice och börjar bli jävligt less på dem.
är det någon som haft liknande problem och vet hur de löste det?
trist att man inte kan få satellitkartor i sin virtual cockpit samt att man inte kan använda appen att styra sin bils funktioner.

Audi A6 c8 2019
Jag har haft ett liknande problem, skulle förnya en sk stöldskydds liscens. Den gick inte att förnya och Audi kundservice kunde inte hjälpa mig på något enkelt vis. När man fotat av webbsidan några gånger och mailat in till dem så tröttnar man till slut. Jag gav upp helt enkelt.
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in
Topp