Tja! Jag går i tankarna att köpa en sån här skönhet, den har gått 14000 och servats bra, en ägare sen ny, har läst om lite problem och det mesta jag hör om denna är att det blir problem med kamkedjorna.
Nåt man ska akta sig för? Dyr service? Slukar den diesel eller är den hyfsat okej, såg att det står 0.6 officiellt från Audi men det känns lite väl optimistiskt kanske med tanke på att det är en 3.0 v6
Lägger in ett klipp från provkörning där jag spelade in ljudet från motorn, har aldrig hört en v6a förut och är osäker på om det är kedjan som låter eller om det är fullt normalt.
youtube.com
Uppskattar alla svar, tack på förhand
Nåt man ska akta sig för? Dyr service? Slukar den diesel eller är den hyfsat okej, såg att det står 0.6 officiellt från Audi men det känns lite väl optimistiskt kanske med tanke på att det är en 3.0 v6
Lägger in ett klipp från provkörning där jag spelade in ljudet från motorn, har aldrig hört en v6a förut och är osäker på om det är kedjan som låter eller om det är fullt normalt.
25 oktober 2025
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.
Uppskattar alla svar, tack på förhand