Högtalare till A6 C7 2015/16

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

creativex

Ny medlem
Hej.

Jag skaffade nyligen en A6 Avant Facelift -16. är väldigt nöjd över bilen. Men det tråkiga med den är att högtalaren i förardörren är sprängd. Den skrapar vid bas/dunk. Vill gärna byta ut den men det sitter ju 2 högtalare i den dörren. Hittar ingenstans vilka högtalare det är. När jag ändå är i farten, så tänkte jag att det kanske är värt att uppgradera ljudet på alla 4 dörrar utan att behöva hålla på med förstärkningar o annat skit - går det? Och vad har ni för tips?

Och det hade varit riktigt underbart om någon kunnig kunde tipsa mig om vart jag hittar original högtalare samt vilka det sitter på bilen. Försökte med realoem men den sidan värkar inte fungera.

Jag är helt NY inom Audi världen. Jag hade gärna uppskattat vänligheten samt råd och tips från er Audifantaster. Önskar er alla en fin dag.


-Btw jag var den största BMW fantasten innan... hade några BMW. Men sen jag satte mig i en Audi...... Ni förstår själva, det finns inget bättre.
 

Selmi86

Ny medlem
Jag har en Baslåda + förare och passagerare sida Audi original från min A6 som jag sålde i höstas finns på facebook market
Jag har byt mina till bose original och köpt från bildelbasen.se kolla där
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trådar

Topp