Audi Q5 kupéfläkten fungerar enbart med återcirkulerande luft.

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

Dibbe

Ny medlem
Hej alla audiägare!
blev idag med Audi för första gången efter övergått ifrån bmw till Volvo för att sedan hamna med en Audi istället. Vilket i detta fall är en Audi Q5 årsmodell 2017. Allt var frid och fröjd tills jag liksom frös i bilen så höjde värmen hör att fläkten går men liksom inget händer så ändrar från auto och höjer Max och ändrar att fläkten ska blåsa mot kropp och ben. Men det kommer ingen luft? Och rutorna börjar imma igen. Tänker jaja men jag har säkert klickat på nåt fel. Men när jag klickar på knappen återcirkulerande ja då fungerar fläkterna utan några alls problem. Kan få varm, kall luft ha auto eller reglera själv och mot ruta, ben och kropp. Vilket i sin tur betyder att bilen har ju inga problem med att blåsa luft. Men jag vill ju inte direkt behöva klicka i återcirkulerande varje gång jag ska iväg med bilen. Har kontaktat firman som sålt bilen till mig men är rädd att detta är något jag själv får påkosta då bilen är köpt via företag och inte mig som privat. Dvs inga garantier. Vill tillägga att den har hoppat igång utan återcirkulerande men ett par sekunder. Är det någon som varit med om något liknande eller kan ha någon susning om vad jag har o göra med? All hjälp tas gladeligen emot!
Allt gott
Dibran
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trådar

Topp