audi a4 quattro 2,8 30v vad är detta?

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

Bejholt

Ny medlem
Hej, nybliven audi ägare och grymt stolt. Gått från saab till audi och går inte tillbaka igen. MEN en fråga. Min går och rycker när den blir varm och en mekaniker tittade på den och såg att slangen till vevhusventilationen var av, men även så sa han att behållaren innan inte fungerade eller om han menade att den måste bytas ut med. Slangarna går till den ( ventilen ) eller vad det är för något. Sitter pressade på så att säga.

Så nu vill jag byta hela slang kitet med den behållaren men vet inte vad jag ska söka på. Någon som vet var jag kan få tag i en sådan?
 
Senast ändrad:

Bejholt

Ny medlem
Denna sitter på baksidan mot torpedväggen. Tacksam för svar då man vill byta allt så snart man vet vad det heter och vad man ska söka på. Pendlar med bilen och det kan inte vara bra att den inte får vevhusventilation som den ska.
 
Kommer du inte åt några artnr (delnr) genom att titta ner? Räcker med ett i närheten sen går du in med det till närmsta reservdelsbutik (vag återförsäljare) och ger dem så får du bra med bilder på alla delar som går att köpa.
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trådar

Topp