Förmodligen inte, bilen var full av oljefläckar på stötfångare bak när jag lämnade tillbaka den till KVD i Linköping. Hoppas att de lagar felet innan nästa kund köper bilen. Bromsar är heltslut också, skivor är ruttna. Sedan drar bilen fram ganska ordentligt när man läger den i D, 1100 varv...
Jag lämnade tillbaka bilen till KVD som ska sälja om den på auktion nu i dagarna. Flera mekaniker har bekräftat fel på turbo och eller motor, kolvringar och annat.
Hej. Jag köpte en Audi Q8 50 diesel med registrerings nummer YAW72F och det sprutade olja ur avgasröret, vad kan det bero på? Har någon varit med om liknande? Bilen gick bra så det kanske inte är turbo? Se bilder.