Ny okunnig Audiägare! :)

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

Vattooo

Ny medlem
Köpte en Audi A6 Avant -09a för några dagar sedan och har redan hittat saker som jag är lite lite missnöjd över..

Har googlat runt en hel del o hittat hur man byter vindrutespaken så att man får en med färddatorstyrning ist. Frågan är bara om det finns någon snäll gosse/gumma runt Sundsvall som har en VAG-COM och är villig att hjälpa mig? Givetvis för en peng för mödan!
Om inte, vad bör en sådan programmering kosta på "riktig" verkstad?

nästa ämne, bluetooth.. fanns ju inte i bilen givetvis. Hittat lite guider och så, men hur vet jag om jag har MMI High 2G eller 3G?? Någon som har något bra tips på bluetooth-kit? Givetvis interna kit.. inga Parrot eller dyl.

Iom att jag får reda på om jag har 2G eller 3G så kan jag givetvis söka efter uppdateringar och guider på Youtube, men hur vet jag vilken som är den senaste SW-versionen?

Stort tack på förhand till alla som har lust o hjälpa till! :)
 

POHedman

Medlem
När det gäller blåtand etc (kanske även vindrutespaken), prata med Nicky på Dynasty, mail: [email protected]. Vet inte riktigt var du finns i landet, men han har rimliga priser och är lätt en av de bättre i landet på elektroniksidan när det gäller VAG-bilar.
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trådar

Topp