Intressekoll Keramisk bromsskiva 400mm Audi S7

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

elDiablo

Ny medlem
Hej!
Satte S7an i ett dike för ett tag sedan och håller nu på att bygga om bilen helt (byggtråd kommer snart, därav medlemskapet på forumet!). Bromsskiva på vänster sida fram gick sönder helt men höger sida klarade sig! Men nu så bygger vi om helt och kommer köra på stålskivor.

Jag tänkte hörs ifall någon är intresserad av att köpa skivan jag har kvar?
400mm, suttit på en S7 -13 som gått ca 10k mil.
Artikelkod 4H0615302G.
Gott skick dock en liten liten flisa som jag fick tidigt i karriären. Dock funkat utan konstigheter sista 5tusen milen :)

Nypris är 60tusen! Begagnat runt 15-25tusen.
Vad kan den vara värd här på forumet, 3-5tusen?
Oklart! Nån kanske vill köpa och bygga en väggklocka av den eller så behöver nån en bromsskiva i reserv.

Hojta vettja! Lägg ett bud och så kanske du får den helt enkelt.
 
Senast ändrad:

elDiablo

Ny medlem
Hej!
Satte S7an i ett dike för ett tag sedan och håller nu på att bygga om bilen helt (byggtråd kommer snart, därav medlemskapet på forumet!). Bromsskiva på vänster sida fram gick sönder helt men höger sida klarade sig! Men nu så bygger vi om helt och kommer köra på stålskivor.

Jag tänkte hörs ifall någon är intresserad av att köpa skivan jag har kvar?
400mm, suttit på en S7 -13 som gått ca 10k mil.
Artikelkod 4H0615302G.
Gott skick dock en liten liten flisa som jag fick tidigt i karriären. Dock funkat utan konstigheter sista 5tusen milen :)

Nypris är 60tusen! Begagnat runt 15-25tusen.
Vad kan den vara värd här på forumet, 3-5tusen?
Oklart! Nån kanske vill köpa och bygga en väggklocka av den eller så behöver nån en bromsskiva i reserv.

Hojta vettja! Lägg ett bud och så kanske du får den helt enkelt.
Visa bilaga 905
Jag har fler delar som jag skulle kunna sälja av kom jag på nu, plast, emblem, upphängningsdelar etc etc.
 

clabbe

Super Moderator
Forumpersonal
Välkommen! Ser fram mot en byggtråd, det är vi inte bortskämda med på forumet (y).
Hoppas någon kan ha användning för prylarna du säljer, S7 är ju ingen dussinbil direkt!
/Hälsningar Claes
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trådar

Topp