Vad är detta för trams....

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

clabbe

Super Moderator
Forumpersonal
Ännu ett förslag efter en utredning, det är långt kvar innan det eventuellt fattas något beslut. Det är så det ser ut i politiken, det slängs fram förslag till höger och vänster, men i själva verket är det väldigt få som överlever ända fram till beslut. Det här tror jag är ett utspel för att få vissa delar av regeringen nöjda, det har en tendens att vara så i miljöfrågor 😤.
Att oljebaserade drivmedel på sikt ska bort är väl ingen tvekan, men när och hur kan knappast någon svara på idag.
Vi vet ju hur många lappkast det har gjorts inom politiken tidigare, i synnerhet vad gäller bilar, så detta lär inte vara det sista.
/Hälsningar Claes
 
  • Like
Reactions: Per

Nuland

Ny medlem
Jag kan lagligen skriva ut mediciner, eftersom jag har en licens, men jag skulle inte göra det utom för en tidigare patient i en nödsituation (jag är en pensionerad endokrinolog https://www.essenceapotek.eu/ , så jag har många patienter som jag har känt i åratal och som behöver receptbelagt insulin, och det råder brist på läkare där jag bor), och då bara för en kort tid. Jag kanske till och med ringer till deras klinik och förklarar varför den här patienten måste ses den här månaden.
 
Senast ändrad:
Man tar bort diesel/bensin, men erbjuder inget alternativ?
Innan fossila bränslen fasas ut så måste vi bygga ut kärnkraften och sätta upp laddstationer överallt.

Alternativet är att vi får betala 800kr för en liter mjölk och åka häst med vagn till jobb.
Samtidigt som Kina/Indien skrattar åt "dumma EU" och tankar sin katalysatorfria bil för 2kr/L.
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trådar

Topp