Köpa airbag med/utan ratt

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

Killawife

Aktiv medlem
Nej några sådana existerar inte. Det är 50/50 om nåt dyker upp. Skämt åsido, använda paypal och handla inte av kineser så ska det nog gå bra. Jag har köpt en del prylar från Litauen och de har kommit och det har varit rätt. De har väl en del stulna audisar där att plocka ifrån.
 

Kurtti

Super Moderator
Forumpersonal
Har handlat från ebay i säkert 15årstid och aldrig blivit blåst, Har varan försvunnit i postgång så får man pengarna tillbaks, är varan ej i det skick som säljaren el bilden framhäver så brukar dom oftast betala tillbaks utan att du behöver returnera varan..
Har köpt 3 rattar från Ebay till mina bilar...
1 till Volvo 850, 1 till Audi s6 2003 och den senaste köpte jag till min A8 d2, alla med Airbag.
Ibland finns även rattar på tradera har jag sett, då säljs airbagen på sidan om och kallas rattkudde 🙂
 

AlexG

Medlem
Ja, jag har hört att man egentligen ska fylla i några papper och att om det händer något kommer försäkringsbolaget inge acceptera om det inte är gjort korrekt?
 

Kurtti

Super Moderator
Forumpersonal
vad skulle det vara för papper ??
Försäkringsbolaget vet ju inte om du el tidigare ägare bytt ratt.
 

AlexG

Medlem
Har hittat Airbag nu från en firma Airbagbank.eu jag tänkte köra ifrån. Någon annan som har? Bara köra eller?
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trådar

Topp