Behöver hjälp, Audi a5 2008 går inte genom besiktning pga varselljus

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

foffetrio

Ny medlem
Hej,

Jag lämnade in min audi a5 2008 på besiktning i Skåne. Den gick inte igenom då mitt varselljus inte gick ner i ett svagare läge när det var ihop med halvljus eller blinkers.
Har lämnat in den till 2 olika verkstäder som inte har kunnat lösa problemet.
Vet någon vad jag kan göra eller om det finns någon som kan lösa det i Skåne?

Tack på förhand!
 

nn.j

Medlem
Hej,

Jag lämnade in min audi a5 2008 på besiktning i Skåne. Den gick inte igenom då mitt varselljus inte gick ner i ett svagare läge när det var ihop med halvljus eller blinkers.
Har lämnat in den till 2 olika verkstäder som inte har kunnat lösa problemet.
Vet någon vad jag kan göra eller om det finns någon som kan lösa det i Skåne?

Tack på förhand!
Det är någon som har stängt av det med hjälp av VCDS, konstigt att din inte går igenom?! Har besiktat 2 st Audi a4 ingen påpekade angående varselljus lyste med fyll styrka hela tiden.
 

foffetrio

Ny medlem
Det är någon som har stängt av det med hjälp av VCDS, konstigt att din inte går igenom?! Har besiktat 2 st Audi a4 ingen påpekade angående varselljus lyste med fyll styrka hela tiden.
Jag blev själv förvånad över att den inte gick igenom på grund av det när det var det enda som anmärktes.
Finns det folk som ordnar sånt eller kan man göra det själv?
Har ingen större kunskap i området.
 

nn.j

Medlem
Jag blev själv förvånad över att den inte gick igenom på grund av det när det var det enda som anmärktes.
Finns det folk som ordnar sånt eller kan man göra det själv?
Har ingen större kunskap i området.
Kan man hantera vcds och vet vad man gör fixar man det på 5 min, men prova med annat besiktning ställe kanske går igenom.
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trådar

Topp