MMI A3

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

L@ban

Ny medlem
Hej.
Ny Audi A3 ägare här 😃

Har lite fråga om MMI,+ är väl en betaltjänst? körde Audio Auto i min Golf 7 funkar det koppla in Audio Auto?
 

parjohan

Medlem
Hej.
Ny Audi A3 ägare här 😃

Har lite fråga om MMI,+ är väl en betaltjänst? körde Audio Auto i min Golf 7 funkar det koppla in Audio Auto?

Hej! Jag är också ny Audiägare (Audi A3 Sportback 2015). Du laddar ned Android Auto om du har Samsung, t ex. APpen syns dock inte på hemskärm eller liknande men det är den som möjliggör BT-koppling.
 

JohJes

Medlem
Hej! Jag är också ny Audiägare (Audi A3 Sportback 2015). Du laddar ned Android Auto om du har Samsung, t ex. APpen syns dock inte på hemskärm eller liknande men det är den som möjliggör BT-koppling.
parjohan; Jag har en Audi S3, 2015. Funkar Android Auto (navigeringen) i den, menar du?
 

parjohan

Medlem
Hej!
Jag är helt ny på Audi. Vad jag förstått så är Android Auto bara en mediabrygga mellan telefonen och MMI. Jag har inte navigeringen konfigurerad i min. Troligen ett tillval som ursprunglig ägare valde bort. Kanske går att konfigurera i efterhand, men inget som automatiskt finns för att man har Android Auto,

Hoppas det hjälpte!

Mvh Pär
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trådar

Topp