Köpråd

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

Vvilden

Ny medlem
Tjena. Ny på forumet och då främst för att jag och Sambon vill köpa oss en A4 B9 2.0TDI Quattro Automat. Vi har en budget på 200k och letar efter en med +/-15k mil på mätaren, värmare, drag osv.
Ni som vet/ har dessa bilar, Är det värt det? Svårt att hitta en med Carplay, Navi, P-sensorer osv osv om man tittar på tidigare kriterier.
Sett några på blocket och bytbil som verkar samla damm men dem har bara standardutrustning/knappt några tillval.

Lite många tankar men hur hade ni tänkt? Vi har ej barn och ska ha den för gemensamt bruk så vi kör ca 2500mil/år ej inkluderat bilsemestrar.

Tack på förhand!
 

MickeM

Medlem
Majoriteten är nog ganska grundutrustade bara för det är tillräckligt för majoriteten.
P-sensorer (bak) med pip har även min som inte är särskilt välutrustad.

Fram vore faktiskt bra då den är längre i "näsan" än man tycker från förarplatsen.
Har faktiskt puttat på något staket/vägg ibland oavsiktligt.

Navigering köper väl bara företag till.
Få privatpersoner betalar dyrt för funktion som även enklare mobiler har gratis. Även dom ger ju ljudet i högtalarna.

Köra musik (från mobilen) via BT fungerar oklanderligt även i min med enklare system. Så varför man ska ha ytterligare har jag aldrig förstått... Men det är JAG.

Ljudet/högtalarna är väl sådär i grundutförandet. Det kunde vara bättre men är acceptabelt.
Där är nog stor skillnad i större systemen.
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trådar

Topp