Frontkamera byte A4 2016

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

TMS79

Ny medlem
Har felmeddelande och haft felsökning hos verkstad. "Audi pre sence", felkoden B11CE15 , rutuppvärmning avbrott eller kortslutning. Verkar fungera annars, men under ca 5-6 grader så kommer felmeddelandet.
Är det ngn som kan rekommendera en verkstad som fixar frontkameror. Vill undvika Möller då dessa i min stad haft många klagomål. Kan inte säga så mkt om priset eftersom jag inte har ngt att jämföra med med dem pratat om en ny felsökning ca 3000:- och uppåt (ville inte ge exakt summa) och sen själva kameran 13000:- och arbetskostnad ca 8000:-

Känns mest osäkert att lämna in bilen där eftersom personen jag pratade med stolt stod på sig att det omöjligt gick att berätta vad felsökningen kunde sluta på. Känns orimligt att lägga hur mkt som helst på en felsökning om själva kameran ändå kan bytas ut direkt, men förstår att det kan vara mkt annat också. Men mest handlar det väl om bristande tillit till just Möller.

Så tar tacksamt emot förslag på andra verkstäder om det finns, är beredd att lämna bilen från Norr till söder i sverige om det krävs, kanske också norge eller danmark :) bara jag slipper Möller.
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trådar

Topp