Ny i Audivärlden - får snart min Q5

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

dieselanddust

Ny medlem
Så är dagen snart här när jag kan hämta min nya Q5 2.0 TDI Quattro. Har tidigare åkt V70 2,4D MY10 och det ska bli spännande att känna skillnaden från folkkombi till SUV. Misstänker att jag kommer att sakna lite utrymme och kanske även komfort men att jag kommer att älska den bättre kvaliteten och kvalitetskänslan. Jag kommer definitivt att uppskatta 4-hjulsdriften och den bättre "automatlådan". Jag får återkomma med en rapport om hur det känns efter att jag lagt några semestermil i bilen :)
 

Q5 2012

Medlem
Så är dagen snart här när jag kan hämta min nya Q5 2.0 TDI Quattro. Har tidigare åkt V70 2,4D MY10 och det ska bli spännande att känna skillnaden från folkkombi till SUV. Misstänker att jag kommer att sakna lite utrymme och kanske även komfort men att jag kommer att älska den bättre kvaliteten och kvalitetskänslan. Jag kommer definitivt att uppskatta 4-hjulsdriften och den bättre "automatlådan". Jag får återkomma med en rapport om hur det känns efter att jag lagt några semestermil i bilen :)
Du kommer inte att ångra dig....jag har kört volvo sen 1996 och nyligen köpte jag Q5 2012 2.0TDI...det är helt annat värld. Grattis och lycka till med bilen
 

ludlob

Medlem
Gick precis över från en massa Volvo, senast xc60 till en A4. Stod mellan ytterligare en Volvo (nya v60), c Klass kombi eller a4an. Landade på A4 -Jättenöjd! tystare kupé, drar mindre, betydligt bättre växellåda, känns bättre invändigt. Dag och natt!
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in
Topp