Hur kan jag se vilken utrustning en bil har?

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.
O

Oregistrerade

Gäst
Är intresserad av att få fram vilken utrustning det är på en S5a. Har Chassinummer, regnummer osv.
Letat som en tok men hittar inget är det någon som kan hjälpa mig med hur jag kan få fram detta?
Mvh
 

Toli

Ny medlem
Hej,
Om du mailar mig reg.nummer eller chassinummer så kan jag ordna en spec på din bil.
Nu är det ett tag sedan du ställde din fråga och du kanske redan fått svar men hör av dig om det fortfarande är aktuellt.
 

steaman

Ny medlem
edit mars 2020: numera: Om du registrerar dig för Audis verktyg erWin: Klicka här så kan du söka på VIN-nr och få upp utrustningslista för bilen. Det gjorde jag i alla fall

Hej och mitt första inlägg!
Det gör du själv på: http://www.auditillbehor.se/
Mata in regnummer och sedan klickar du på Detaljer
 
Senast redigerad av en moderator:
O

Oregistrerade

Gäst
Bump.

Är det någon här som kan kolla en utrustningslista åt mig??
Reg nr:COP614
 
H

Hampus Andersson

Gäst
Finns det någon som kan hjälpa mig att kolla utrustning på en Audi A6 jag funderar på att köpa?
 

Jonas_A5

Medlem
Sidan är uppdaterad och ser inte ut på samma sätt som förut.

1. Vill du ha åtkomst till den gamla sidan så är det http://old.auditillbehor.se.

2. Det går också bra att registrera sig på myaudi.com, där kan man se utrustning på bilen och även ha tillgång till en instruktionsbok online.

3. Finns en klisterlapp i bagaget samt i någon av böckerna i svarta häftet/pärmen. Där står utrustningskoder, dessa kan översättas online om man googlar lite :)

/J
 

svalan

Medlem
Är intresserad av att få fram vilken utrustning det är på en S5a. Har Chassinummer, regnummer osv.
Letat som en tok men hittar inget är det någon som kan hjälpa mig med hur jag kan få fram detta?
Mvh
Om du registrerar dig för Audis verktyg erWin: Klicka här så kan du söka på VIN-nr och få upp utrustningslista för bilen. Det gjorde jag i alla fall
 

Rorschach

Ny medlem
nån som kan få fram utr lista? jag va inne på erwin men den sa åt mig att jag va tvungen att betala nå flat rate hela tiden
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in
Topp