Koppla iphone till Audi A1

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.
R

Rajkurt

Gäst
Hej!

Har precis hämtat ut min nya Audi A1 :) och därför tänkte jag kolla lite med er hur man på bästa sätt kopplar in sin iphone till bilens ljudssystem. Är det via 3,5mm utgången som ger bäst ljudkvalitet, eller kan man införskaffa en FM-sändare och få samma kvalitet på ljud (pris spelar ingen roll, och det hade varit skönt att slippa sladden till 3,5mm uttaget)? Eller finns det någon annan bra lösning, exempelvis med laddare också? Hur har ni gjort?

Stort tack för svar!
 
  • Like
Reactions: Eva

Eva

Ny medlem
Hej!

Har precis hämtat ut min nya Audi A1 :) och därför tänkte jag kolla lite med er hur man på bästa sätt kopplar in sin iphone till bilens ljudssystem. Är det via 3,5mm utgången som ger bäst ljudkvalitet, eller kan man införskaffa en FM-sändare och få samma kvalitet på ljud (pris spelar ingen roll, och det hade varit skönt att slippa sladden till 3,5mm uttaget)? Eller finns det någon annan bra lösning, exempelvis med laddare också? Hur har ni gjort?

Stort tack för svar!
 

Nimo

Aktiv medlem

Ett ickesvar på en 11 år gammal fråga. Är det bara jag som minns NordicAudi med tårar i ögonen?
 

clabbe

Super Moderator
Forumpersonal
Du är inte ensam :cry:. Tyvärr blev det nog övermäktigt för Magnus att driva det hela.
/Hälsningar Claes
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in

Nya trådar

Topp