Separera Audi modellerna lite mer?

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

Särås

Medlem
Hej!
Har bara en åsikt att man kanske ska titta lite mer på Audisrs.com?
Det är en av dom bästa forumen för dom som gillar Audis RS & S modeller men även för många som gillar dom vanliga A modellerna dock inte så många A avdelningar.

Jag skulle passa på innan forumet växer för stort för att editera och flytta trådar!
Tror helt klart på detta forum då N/A visar en del brister och det här är ett beprövat koncept av forum!

Dock så tror jag att man ska tänka igenom modellerna osv, A4 B5 användare tillsammans med A4 B8 är inte riktigt samma sak och dessutom att slänga in en RS4 B7 mitt i allt det blir lite fel...
Tror att många RS & S användare drar sig för att posta då, tror att forumet skulle tjäna i långa loppet på detta!
Men det är bara mina 50 öre (hmmm, fan den finns ju inte ens längre)... ;-)
Tack!
mvh Jimmy Särås
 

Per

Administrator
Forumpersonal
Tjena, Jimmy. Tackar för dina förslag. Låter helt klart som en vettig tanke. Mer exakt hur tror du blir bäst, ett RS & S eller flera (isf vilka)? Problemet med att skapa ett för varje modell är att det lätt blir väldigt tomt i varje del då.
 

Särås

Medlem
Kanske göra sub forum under modellerna med S och RS modellerna?
Typ så att man går in på A4 och där kan man sedan skriva om A4 modellerna som nu, men har ett sub forum för S4 och RS4?

Eller helt enkelt göra ett separat forum för R8, RS & S ägarna?
 

Ligist

Ny medlem
Håller helt och hållet med! Jag har en s4:a och då måste man in på samma del som A4 som 95% av alla saker handlar om! det blir jobbigt att leta ut dom trådarna som handlar om tex s4:an

Annars är jag glad att jag hittade detta audi forum eftersom jag tycker tyvärr att Nordic audi inte är nå vidare bra
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in
Topp