Fälgar på en A4 S-Line quattro 2008

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.
O

Oregistrerade

Gäst
Hej ska köpa nya fälgar till min A4a nu tänkte jag. Hur stora får man ha för besiktning, hur stora går ha utan att det tar emot? Jag tänkte sätta på 19" 235/40.

Iom att det är en S-line som redan är ganska hård så undrar jag ju hur den blir med sånna fälgar. Min tidigare audi hade jag 18" på dock ingen S-line och det gick ju rätt mjukt och fint. Tacksam om jag kan få lite info iaf! :) Det är en 2008 med det "gamla" chassit om det spelar nån roll.

Tusen tack!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Hej ska köpa nya fälgar till min A4a nu tänkte jag. Hur stora får man ha för besiktning, hur stora går ha utan att det tar emot? Jag tänkte sätta på 19" 235/40.

Iom att det är en S-line som redan är ganska hård så undrar jag ju hur den blir med sånna fälgar. Min tidigare audi hade jag 18" på dock ingen S-line och det gick ju rätt mjukt och fint. Tacksam om jag kan få lite info iaf! :) Det är en 2008 med det "gamla" chassit om det spelar nån roll.

Tusen tack!
Det är absolut inget problem när det gäller besiktningen. Med dom däckmått som du har skrivit kommer det inte att ta emot, men se till att du har rätt ET bara.
Har du 40 i profil komma det att bli relativt mjukt iaf.
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in
Topp