Moderatorer sökes

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

Per

Administrator
Forumpersonal
Hej på er. Skulle du vilja förbättra och utveckla Audiforum.nu? Nu finns chansen att bli moderator. Skicka ett PM till mig med lite kort info om dig själv och varför du vill bli moderator. Det är ok att vara anonym. Du modererar efter bästa förmåga och i mån om tid, inga krav där.

Kort vad du förväntas göra:

- Rätta titlar. Grammatik och bättre beskrivning av trådar
- Flytta inlägg
- Hålla god ton. Audiforums moderatorer ska hålla en trevlig ton i alla lägen, det är viktigt. Jag agerar slagträ i jobbiga fall
- Censur och liknande är inget vi tillämpar vanligtvis. Ordet ska vara fritt så långt som möjligt.
- Delta i diskussionerna.

Är detta något du skulle kunna upprätthålla? Kanske låter mycket, men i det stora hela är arbetet inte särskilt stort då vi delar på arbetet.
 
Senast ändrad:

JohnnyJ

Aktiv medlem
Tror inte CoTech1 klarar av att rätta grammatik. Han särskriver och stavar fel: "mot passagerare sidan"
Det stavas och skrivs "passagerarsidan"
 

CoTech1

Medlem
Ha ha, ni kan ta bort min kommentar om att vilja bli moderator i detta forum om det bara finns folk som JohnnyJ här att ge hjälp. Du är inte bara inkompetent i de flesta ämnen du diskuterar i utan både spydig och otrevlig mot folk som frågar efter hjälp! Definitivt inte den attityden en person som besitter mer kunskap än andra skall ha. Men det är ganska uppenbart att du inte besitter mer kunskap än de som frågar efter hjälp här gör. 😉
 

JohnnyJ

Aktiv medlem
Varför skulle jag behöva hjälp? Jag kan felsökning, jag byter inte ut halva bilen med nya och ofta dyra reservdelar. Jag felsöker och byter ut den felande komponenten. Enbart!
 

Kurtti

Super Moderator
Forumpersonal
Ha ha, ni kan ta bort min kommentar om att vilja bli moderator i detta forum om det bara finns folk som JohnnyJ här att ge hjälp. Du är inte bara inkompetent i de flesta ämnen du diskuterar i utan både spydig och otrevlig mot folk som frågar efter hjälp! Definitivt inte den attityden en person som besitter mer kunskap än andra skall ha. Men det är ganska uppenbart att du inte besitter mer kunskap än de som frågar efter hjälp här gör. 😉

Du hade nog passat som moderator så kör på 👍
 

Liffe

Medlem
Ha ha, ni kan ta bort min kommentar om att vilja bli moderator i detta forum om det bara finns folk som JohnnyJ här att ge hjälp. Du är inte bara inkompetent i de flesta ämnen du diskuterar i utan både spydig och otrevlig mot folk som frågar efter hjälp! Definitivt inte den attityden en person som besitter mer kunskap än andra skall ha. Men det är ganska uppenbart att du inte besitter mer kunskap än de som frågar efter hjälp här gör. 😉
👍
 

Per

Administrator
Forumpersonal
Ha ha, ni kan ta bort min kommentar om att vilja bli moderator i detta forum om det bara finns folk som JohnnyJ här att ge hjälp. Du är inte bara inkompetent i de flesta ämnen du diskuterar i utan både spydig och otrevlig mot folk som frågar efter hjälp! Definitivt inte den attityden en person som besitter mer kunskap än andra skall ha. Men det är ganska uppenbart att du inte besitter mer kunskap än de som frågar efter hjälp här gör. 😉
Svar via PM istället.

Finns fortfarande plats för fler moderatorer som håller koll.
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in
Topp