Audiforum.nu - Det nya svenska Audi-forumet

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

Per

Administrator
Forumpersonal
Välkommen till Sveriges nya Audi-forum!

Som Audägare har jag alltid saknat ett riktigt Audi-forum för svenskar, det som erbjuds i dagsläget föll mig inte riktigt i smaken. Min tanke och vision med Audiforum.nu är ett modernt forum som ska fungera som kunskapsbank och samlingsplats för alla Audiägare. En funktionell plattform och användarvänlig design är det grundläggande målet. Hoppas ni gillar det som kommit upp hittills.

Om ni har några ytterligare förslag utöver det som finns idag, hojta till!
 

Särås

Medlem
Intressant skulle jag säga!

Hur har Du tänkt att göra forumet mer levande?
Samt hur ställer Du Dig till reklam och sammarbetsavtal?

Tack!
 

Per

Administrator
Forumpersonal
Tack för frågorna.

Hur har Du tänkt att göra forumet mer levande?
Genom att få in mer besökare. Faktum är att det går mycket bra hittills, de tre senaste veckorna har visat en flerdubbling av besökarna. Se statistiken nedanför. Antalet inlägget har därmed även ökat rätt bra. Så tror och hoppas att detta ger sig automatiskt, då besökskällorna kommer ge mer besökare framåt.

Samt hur ställer Du Dig till reklam och sammarbetsavtal?
Det kommer, men inte nu i början. Vill få igång forumet först.

Visa bilaga 35
 

Särås

Medlem
Per,
Ja Rom byggdes inte på en dag!

Men jag får hålla ett öga på forumet, tyvärr lämnar N/A en del att önska stundtals, VBulletin forumen är ju en bra mycket trevligare att använda!
Men som sagt vi kan bli intresserade av att synas här i framtiden!
Tack!
 
Senast ändrad:

Per

Administrator
Forumpersonal
Låter bra. Annonsering kommer som sagt öppnas upp senare då besökare börjat ramla in i större skaror. 1-2 år, sen tror jag forumet kan ha fått rejäl fart.

Alla aktiva medlemmar är givetvis varmt välkomna. Gratis annonsering är inte helt omöjligt som morot för aktiva medlemmar med business..
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in
Topp