Audi 60L

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

Nick

Ny medlem
Halloj!

Min far har en Audi 60L från 1972 som vi nu ska göra oss av med. Är det någon på forumet som kan råda var man säljer en sån ovanlig antikbil och vad den kan vara värd? Har gått 10 000 och inte en rostfläck.

Tack för svar!
/niklas
 

clabbe

Super Moderator
Forumpersonal
Ja det är ingen dussinbil, så att bedöma värdet på den törs jag mig inte på.
Däremot skulle det kunna vara idé att lägga ut en annons på garaget.org
Jag har sett att någon har/har haft en sådan bil och kan kanske veta vad den kan vara värd.
Sedan beror det ju på hur mycket jobb du är beredd att lägga ned för att sälja den, men jag tror att det kan finnas intresse för den i Tyskland om skicket är riktigt fint. / Hälsningar Claes
 
O

Oregistrerade

Gäst
Tack för tipset! Ska kolla garaget.org. Att hitta rätt kanal för försäljning är svårt men de få man hittar på nätet har, i mina ögon, orealistiskt höga priser. Har någon annan fler råd är jag oerhört tacksam!
 
J

Jan Bergstedt

Gäst
Halloj!

Min far har en Audi 60L från 1972 som vi nu ska göra oss av med. Är det någon på forumet som kan råda var man säljer en sån ovanlig antikbil och vad den kan vara värd? Har gått 10 000 och inte en rostfläck.

Tack för svar!
/niklas
Finns bilen kvar
 
A

Adrenochrome

Gäst
Är det negativt för dig att din bil har ett högt pris? Sånt brukar man ju va glad över när man ska sälja. :)

Som sagt innan så är nog tyskland rätt ställe att sälja på - kolla siten mobile.de och om du kan lägga upp annons där.

Kom ihåg bara att världen är elak och folk kommer försöka lura av dig din bil med historier om att den inte är värd ett skit.

good luck!
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in
Topp